Pages

click ler

Tuesday, March 6, 2012

Letak Air mani dalam Yogurt

   Yuksss!!! camne nak citer tu.. geli lak dengar. bahaya betul la kalau ada orang camni kat Malaysia, selamat la Malaysia ni orang nye mampu lagi mengawal perangai.

     Perkara ni terjadi dekat ALBUQUERQUE (susah giler nak sebut,nama masa belajar sejarah dulu), New Mexico dimana seorang pekerja kedai runcit yang dituduh memberikan sampel yogurt yang dicemari air mani dan beliau telah dihukum  penjara selama dua tahun. Mamat ni nama dia Anthony Garcia, dan dia jugak mengaku bersalah dalam kes itu pada bulan Oktober lepas, dan dia juga mengakui bahawa dia telah mencemari sampel yogurt tu semasa dia menyerahkannya di Pasaraya Sunflower Albuquerque pada Januari 2011.
 

    Garcia juga turut mengaku meletakkan sebahagian air mani ke atas sudu plastik yang di letakkan bersama dengan yogurt. lelaki Berusia 32 tahun itu kemudian menghampiri pelanggan wanita dan menawarkan sampel tersebut. Wanita itu memberitahu polis bahawa selepas dia merasa sampel tersebut, dia terus  meludah ke atas lantai beberapa kali dan mengesat mulutnya pada kain yang dipakai untuk mendapatkan rasa daripada mulutnya.

Pendakwa raya persekutuan yang dipanggil dengan dakwaan "memualkan dan mengerikan."
Garcia telah dihadapi bersalah dan dihukum sehingga tiga tahun penjara.


Anthony Garcia, mamat yang test power dengan air mani beliau.

No comments:

Post a Comment