Pages

click ler

Wednesday, September 14, 2011

Cari DuiT dan MeNanG dengan SayS.my

Add caption


   Salam, seperti entry aku mengenai Says.my sebelum ni. aku ingin la sekali lagi mengajak korang menyertai kempen yang dijalan kan oleh says.my ni. hadiah - hadiah dia cukup lumayan. aku join pon pasal bila mana aku check benda ni memang aku rasa betul, pada aku betul sebab mereka ade bukti. lepas tu plak nama pemenang ngan profile mereka ada. kadang - kadang dorang akan keluarkan survey yang ada bayaran. walaupon tak banyak, tapi kalau kita berusaha. kita akan dapat hasil nyer. rezeki ade je kat mana - mana, cuma kita je kena rajin kan usaha. InsyAllah adalah habuan nye. berbalik pada cerita Says.my ni. baru ni mereka keluar kan kempen social good. kempen ini bertujuan untuk membantu badan bukan kerajaan dalam menjayakan kempen kesedaran atas kebajikan yang NGO ni buat. cara nya kita kena support kempen yang dijalankan. pada korang yang nak join says.my ni boleh la pergi ke bahagian bawah ni.



untuk melihat salah satu bukti mereka yang menang, korang boleh la
pergi ke sini --> blog says.my

so, apa tunggu lagi mula lah mencari sedikit demi sedikit hasil nyer, ingat lah sikit - sikit lelama jadi bukit.. hehehe, sekian promo dari aku. terima kasih.

No comments:

Post a Comment