Pages

click ler

Thursday, June 9, 2011

Membeli di Lollytot

      Salam semua, disini aku nak promo satu web yang mendiakan pembelian barang secara talian kira online shopping la, barangan yang dijual adalah barangan kanak - kana dan baby. barang an yang dijual kat web ni semua nye cute desing, cantik - cantik dan harga dia pon mampu gak la dengan barang - barang yang berkualiti. so, website yang aku maksud kan ni adalah lollytot.com.
      Lollytot.com  ni adalah penjual barangan kanak -kanak dan bayi yang mana mengikut trend masakini,barang -barang dia semua original,dan kualiti yang memuaskan barang-barang pulak khas untuk dibuat hadiah, party gift pack,educational DIY handicraft dan permainan pada harga yang berpatutan.Kalau korang yang takder anak pon boleh gak nak beli untuk hadiah kan pada anak sedara,kawan korang yang baru bersalin ,bakal adik ipar yang masih kecik dan sesapa je la yang korang rasa nak bagi.. hehehehehe.. kalau korang rasa nak tengok barang -barangan dia boleh la klik pada perkataan Lollytot tu. Korang akan direct pergi web dia dan boleh ler nak cuci mata dan kalau nak beli just add to cart jer pastu ikut arahan yang diberikan. barang -barang yang telah korang pilih akan dijumlah kan dan setelah buat bayaran. barang tu akan sampai kat rumah korang. Standard zaman sekarang, semua nak yang online dan hantar ke rumah terus.

    Sebelum aku terlupa, andai ade antara pembaca blog ni nak beli barang - barang dan dapat diskaun boleh lah baca bawah ni,


    Haaa.. amik kod ni dan masukkan masa nak buat pembayaran dalam tu, nanti korang akan diberi Diskaun. Okey semua..Selamat membeli belah..

No comments:

Post a Comment