Pages

click ler

Monday, June 13, 2011

Jom Join says.my


 salam semua, disini aku nak share website yang mana kita berkempen untuk dapat kan duit. tak banyak pon dapat, tapi kalau kita pandai dan kuat berkempen. hasil dia memuaskan jugak la. website aku maksud kan ni adalah http://says.my, website ni dia buat kajian dan kekadang survey pada semua rakyat malaysia. so, bila da jawab survey atau kempen ni, dorang akan bayar la sikit kat kita sebagai usaha kita untuk promo kan lagi website ni. website ni bukan scam dan aku pon masih mencuba untuk dapat kan seciput hasil. harap korang klik ler kempen - kempen mana aku jalan kan dalam blog ni dan aku dulu kan dengan ucapan terima kasih diatas sokongan korang terhadap segala kempen yang dijalan kan. pada sesiapa yang berminat untuk sertai http://says.my/ ni, boleh lah klik dibawah ni untuk pendaftaran dan seterusnye mula lah berkempen.. hehehehe, mana tau korang leh dapat lebih lagi. kan..kan...


untuk pendaftaran klik dibawah ini

No comments:

Post a Comment