Pages

click ler

Wednesday, December 12, 2012

jalan - jalan pantai remis selangor

salam.. kabare... hehehe. lama tak masuk dalam ni, bizi bebenor, x da masa nak layan tenet. ngan keja bertambun. cuti deepavali ngan awal muharam tu pon aku keja mcm biasa sedangkan ramai gak yang cuti. tp, hari deepavali tu balik dari opis gi kuala selangor ngan bini and mak abah aku n adik laki aku. cadang ke kuala selangor tu nak gi beli ikan fresh la katakan.. memang gi beli pon, kami gi kat pantai remis jeram kuala selangor. kalau search kat google bnyk kuar pantai remis kat perak sana.
   kami gi sana naik sebijik kereta jer, asalnya aku kalau gi kerja luar mengodit jabatan-jabatan lain ni bila balik ketua aku selalu ajak nyinggah. tu la memula pergi kat pantai remis tu. senyap jer, x de orang. tapi, hari deepavali tu. mak oiii.. punya ramai orang. aku pon pelik gak laa.rupanya kawasan tu masa cuti ramai la orang yang datang. kedai makan pon penuh. kami beli sata dan otak - otak je makan kat tepi pantai. bawah ni gambar - gambar yang aku ambik..

ada antara ikan ni mahal lak masa cuti...time aku pergi hari biasa murah.

ada yang memancing,dating ngan makan - makan

ini kalau anak buah aku nampak memang kena borong la.

best tengok ikan segar, kena pandai pilih untuk dapat murah.

No comments:

Post a Comment