Pages

click ler

Thursday, January 12, 2012

Pembuka Tirai Tahun 2012

   Salam pada korang semua yang sudi membaca celoteh aku di blog ini. terima kasih diucapkan, firstly aku nak ucap kan selamat tahun baru dan semoga kita berkerja keras dan berusaha didalam setiap bidang yang diceburi pada tahun ini.Aminnn. orait, mata pon tak berapa nak ngantuk, maka.. mari lah kita bercerita. Pagi tadi sebelum aku turun makan, aku dapat surat pertukaran, pertukaran ni memang aku jangka. tapi, yang menjadi masalah nyer aku masih ditingkat sama. pertukaran ini hanyalah melibatkan unit yang masih berada di floor aku. aku kalau boleh nak la tukar tingkat lain. tapi memandang kan post aku hanya ada di segelintir kawasan dalam opis aku. meaning nyer ialah, position aku terhad. tapi pada aku x jadi masalah. sebab aku keluar gak dari bidang kerja yang aku dah muak buat. so, untuk tahun baru ni aku akan up kan mutu kerja dan kedengaran kerja - kerja aku ni akan membuat kan aku bergerak ke pejabat-pejabat daerah. hehehehe. tetapi aku terpaksa rahisakan kerja aku. bahaya kalau orang tau. ramai carik nanti. sampai sini jer la aku nak cerita. nanti- nanti aku cerita lagi okey.

No comments:

Post a Comment